Rivile GAMA sistemoje realizuoti elektroniniai dokumentų mainai (EDI) tarp Rivile GAMA vartotojų ir elektroninis dokumentų perdavimas su kitomis sistemomis dirbantiems vartotojams.
Galimi du WEB apsikeitimo būdai:
Dirbantys su Rivile GAMA programa gali naudoti abu apsikeitimo būdus.
Dirbantys su 118.0000+DI Rivile GAMA programos versija klientų sąraše iškart mato su kuriais klientais galimas tiesioginis dokumentų apsikeitimas.
Požymis užsipildo automatiškai perėjimo į naują versiją metu.
Jo reikšmė "Galimas", jeigu toks klientas (pagal įmonės kodą) yra Rivile klientų duomenų bazėje.
Reikšmė "Vyksta" priskiriama tuo atveju, jeigu jau yra aprašytas tiesioginis web apsikeitimas arba iškart jį aprašius.
Naujiems klientams arba pakoregavus kliento aprašymą, tiesioginio dokumentų apsikeitimo požymis užsipildo paspaudus mygtuką "Užpildyti aprašymus" .
Požymis matosi ir kliento alternatyvių adresų sąraše, kur aprašomi konkretūs web adresai:
Dirbantys su Rivile GAMA programa gali tiesiogiai keistis dokumentais: sąskaitomis-faktūromis, pirkimo bei pardavimo užsakymais, rezervavimais, suderinimo aktais, skolų priminimais ir pan.
Tam, kad sklandžiai vyktų apsikeitimas pirkimo-pardavimo dokumentais, abi apsikeitime dalyvaujančios pusės turi suderinti prekių (paslaugų) kodus arba bar kodus.
Kai importuojant naudojamas Prekės/Paslaugos bar kodas, tai pirmiausia Prekė/Paslauga ieškoma iš informacijos, kuri yra suvesta:
Prekės/ Paslaugos koregavimas -> Klientų prekės/ paslaugos koregavimas -> lauke Kliento prekės/ paslaugos kodas.
Jei importuojamas bar kodas nerandamas, tada jo ieškoma bendrame Bar kodų sąraše.
Tam, kad būtų ieškoma tik Bar kodų sąraše, užprogramuojamas Sistemos INIT-as. Kaip tai padaryti aprašyta čia .
Kartu su dokumentų informacija perduodami PDF failai, tinkami spausdinimui bei patvirtinimui elektroniniu parašu. Šie failai lieka sistemoje tiek siuntėjo, tiek gavėjo pusėje. Juos visada galima peržiūrėti ir, jei reikia, išsaugoti diske arba atsispausdinti.
WEB eksportas - siuntėjas išsiunčia dokumentus (pirkimo užsakymus, pardavimus, suderinimo aktus) gavėjui.
WEB importas - gavėjas susiimportuoja iš siuntėjo gautus dokumentus, o siuntėjas - patvirtinimus.
WEB patvirtinimas - gavėjas išsiunčia patvirtinimą apie gautus dokumentus.
Tam, kad būtų įmanomas WEB apsikeitimas, klientų kortelės papildomos WEB apsikeitimui reikalinga informacija.
Naudojantis šiomis funkcijomis, galimi įvairūs keitimosi scenarijai. Toliau pateikiami keli pavyzdžiai.
Pats paprasčiausias WEB apsikeitimo pavyzdys būtų:
Sudėtingesnis WEB apsikeitimo scenarijus:
Scenarijus, kai gavėjas dirba su kita sistema :