Servisas -> Pardavimai -> Pardavimo operacijos
i.VAZ XML formavimo iš pardavimo operacijų sąrašo pagrindiniai žingsniai:

Pardavimo dokumente tam tikruose laukuose suvesta informacija atitinka VMI tam tikrus laukų pavadinimus ir yra traukiama į ataskaitą:

| VMI | Rivilėje | 
|---|---|
| Vidinis numeris | Dokumento numeris | 
| Išrašymo data | Operacijos data | 
| Išgabenimo data | Operacijos data ir laikas | 
| Numatoma pristatymo data ir laikas | Po paros nuo išgabenimo datos | 
| Pakrovimo vieta | Padalinio aprašymas | 
| Iškrovimo vieta | Alternatyvus adresas (jei nėra – pagrindinis adresas) | 
| Išrašymo vieta | Iš parametrų SS_INF_ADR1 ir SS_INF_ADR2 | 



Siuntėjo duomenys imami iš parametrų:
Vežėjo duomenys parenkami tokiu principu: jeigu automobilio aprašyme nurodytas klientas, tai imami to kliento pavadinimas, įmonės kodas ir adresas, jei nenurodytas – informacija iš tų pačių parametrų kaip ir siuntėjo.

Gavėjo duomenys : kliento pavadinimas, įmonės kodas, adresas iš pardavimo operacijos.


Krovinys: prekės kodas, pavadinimas, kiekis, mato vienetas iš pardavimo detalių eilučių.

Transporto priemonės: automobilio, nurodyto pardavimo operacijoje, valstybinis numeris (jei nėra – kodas) ir pavadinimas.

Tam, kad būtų galima tiesiai perduoti i.SAF ir i.VAZ duomenis į VMI, reikia susiinstaliuoti VMI sertifikatą.
Aprašymas kaip tai atlikti, pateiktas VMI sertifikato instaliavimas