PDF dokumentai gali būti pasirašomi kvalifikuotu elektroniniu parašu. Parašo identifikavimui naudojamos specialios platformos, tokios kaip Mark ID, Dokobit.
Dokumentas, kurį reikia pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu, prisegamas prie CRM operacijos su užduotimi "PDF dokumento el. pasirašymas".
Operacijos perkėlimo metu dokumentas siunčiamas pasirašymui.
Pasirašyti dokumentai automatiškai prisegami prie DVS susikūrusių operacijų.
Servisas -> CRM -> CRM operacijos
Pagrindiniai žingsniai:
CRM operacijų sąraše suformuojama CRM operacija su užduotimi "PDF dokumento el. pasirašymas".
Operacija gali būti įvedama rankomis, gali būti automatiškai sugeneruojama perkeliant CRM, pardavimo, pirkimo ar kitokių tipų operacijas, tvirtinant sutarčių būsenas ir pan. - viskas priklauso nuo bendro darbo modelio.
Pavyzdžiui, CRM operacijų sąraše gali būti įvesta sutarties sudarymo operacija, kurios tolesnis žingsnis būtų "PDF dokumento el. pasirašymas" :
Pirmą kartą perkėlus tokią operaciją, sutarčių sąraše sugeneruojama pardavimo sutartis, o prie CRM operacijos prisegama nuoroda į DOC formato dokumentą.
Ją perkėlus antrą kartą, susiformuoja nauja CRM operacija, kurios užduotis yra "PDF dokumento el. pasirašymas" su prisegta nuoroda į PDF formato dokumentą:
Priklausomai nuo darbo modelio, ši operacija galėjo atsirasti ir kitokiu būdu. Paprasčiausias būdas - suvedimas rankomis CRM operacijų sąraše.
Prie šios CRM operacijos būtinai turi būti prisegtas pasirašymui skirtas dokumentas arba nuoroda į jį.
CRM operacija su užduotimi "PDF dokumento el. pasirašymas" pažymima "v" ir perkeliama.
Perkėlimo metu atsidaro parašo identifikavimui naudojamos paskyros prisijungimo langas :
Pasirenkamas tinkamas prisijungimo būdas ir suvedama prisijungimui reikalinga informacija. Dokumentas įkeliamas pasirašymui.
Menedžeris į savo elektroninį paštą gauna pranešimą, kad reikia pasirašyti dokumentą. Jis jungiasi prie pasirašymo paskyros ir pasirašo dokumentą kvalifikuotu elektroniniu parašu.
Prisijungimui ir dokumento pasirašymui jis suveda visą reikalingą informaciją. Kiekvienas dokumentas pasirašomas atskirai.
Kliento asmuo į savo elektroninį paštą gauna pranešimą, kad jam reikia pasirašyti dokumentą. Jis jungiasi prie pasirašymo paskyros ir dokumentą pasirašo kvalifikuotu elektroniniu parašu.
Prisijungimui ir dokumento pasirašymui jis suveda visą reikalingą informaciją. Kiekvienas dokumentas pasirašomas atskirai.
CRM operacijų lange paspaudžiamas tam tikslui užprogramuotas klavišas.
Jeigu naujų pasirašytų dokumentų nėra, rodomas pranešimas:
Jeigu yra naujų pasirašytų dokumentų, tada atsiranda pranešimas:
Kiekvienam pasirašytam dokumentui:
DVS operacijų sąraše susikuria nauja DVS operacija, į kurią galima patekti paspaudus mygtuką "Analitinė operacija":
Šioje operacijoje yra prisegtas pasirašytas dokumentas:
Paspaudus klavišą "Dokumentas" atsidaro abiem kvalifikuotais elektroniniais parašais pasirašytas dokumentas:
Visi elektroniniais parašais pasirašyti dokumentai kaupiasi DVS operacijose.