Aprašymas skirtas UAB "Rivilė" arba atstovų darbuotojams.
Čia aprašoma kaip sukuriami Rivile ADMIN klientų vartotojai, turintys administratoriaus teises (CLIENT_ ADMIN).
Rivile ADMIN vartotojai aprašomi prisijungus adresu https://admin.manorivile.lt/
Prisijungiama iš anksto UAB "Rivilė" užregistruotu vartotojo vardu ir slaptažodžiu.
Prisijungus matomi meniu punkta :
Klientai
Meniu punkte "Klientai" spaudžiamas mygtukas ir sukuriamas naujas klientas.
Įvedamas įmonės pavadinimas, įmonės kodas, kliento kodas Rivilėje.
"El. paštas" - įvedamas elektroninis paštas asmens, kuris nurodytas Rivilės sistemų nuomos sutarties Rivile API v2 (Rest web servisų) užsakymų formoje. Šiuo paštu bus siunčiama prisijungimų informacija bei naujienlaiškiai.
"Atstovas" - iš sąrašo pasirenkamas atstovas, pvz., UAB Rivilė.
Uždedamas požymis "Aktyvus".
Paspaudžiamas mygtukas "Sukurti naują jungtį"
"Jungtis" - sukuriamas jungties pavadinimas, pvz.: GW1.
Uždedamas požymis "Aktyvi".
"Siųsti el. paštu" - požymis dedamas, jeigu jungtis bus siunčiama aukščiau prie kliento aprašymo nurodytu elektroniniu paštu.
Paspaudus mygtuką "Kopijuoti" , jungties informacija nukopijuojama į atmintį. Paspaudus Ctrl+v ją galima persikelti į norimą vietą.
Paspaudžiamas mygtukas "Išsaugoti"
Įmonės (DB)
Meniu punkte "Įmonės (DB)" spaudžiamas mygtukas ir aprašoma kliento duomenų bazė.
"Kliento jungtis" - pasirenkama iš anksčiau aprašyto kliento jungčių sąrašo. Per čia duomenų bazė susiejama su pačiu klientu.
"DB vardas" - įrašomas duomenų bazės, su kuria bus dirbama, vardas
"SQL tipas" - iš sąrašo pasirenkamas darbo režimas "MS SQL Server" arba "SQL Anywhere (SYBASE)".
Įrašomas "Įmonės ID", bazinė valiuta bei WEB adresas. Kur rasti šiuos nustatymus aprašyta čia.
Jeigu bus dirbama su aplikacijomis, aprašomas joms suteiktų licencijų kiekis.
Pasirenkama skiltis "Licencijos".
Spaudžiamas mygtukas "Aprašyti licencijų skaičių"
"Aplikacija"- nurodoma, su kuria aplikacija vartotojas turi teisę dirbti, pvz., "MSCAN".
"Licencijų limitas" - nurodomas licencijų limitas pasirinktai aplikacijai.
Paspaudžiamas mygtukas "Išsaugoti"
Ateityje lauke "Panaudota" matysis, kiek vartotojų naudoja pasirinktą aplikaciją.
Vartotojai
Meniu punkte "Vartotojai" spaudžiamas mygtukas ir sukuriamas naujas sistemos vartotojas.
Nurodomas elektroninis paštas, vardas, pavardė.
"Vartotojo vardas" - sukuriamas prisijungimo vardas bei slaptažodis.
Vartotojas prie sistemos gali jungtis naudodamas elektroninį paštą arba vartotojo vardą, todėl šie rekvizitai yra unikalūs visoje sistemoje.
"Rolė" - iš sąrašo parenkama rolė "CLIENT_ADMIN"
"Klientas" - iš sąrašo parenkamas klientas.
Uždedamas požymis "Aktyvus vartotojas".
Paspaudžiamas mygtukas "Išsaugoti"
Kliento administratorius pats aprašo su internetinėmis aplikacijomis dirbančius savo įmonės vartotojus, sukuria ir administruoja API raktus.
Kaip sukuriami vartotojai, galintys dirbti su aplikacijomis, aprašyta čia.
Kaip sukuriami ir administruojami API raktai, aprašyta čia.