Aprašomi skirtingi Rivile EDI apsikeitimo dokumentais scenarijai, kurie taikomi, kai atsiranda sudėtingesni algoritmai prekių, padalinių ar pristatymo taškų (alternatyvių adresų) parinkimui.
Žemiau pateikta ką reikia papildomai aprašyti pirkėjo ir tiekėjo programose, priklausomai nuo apsikeitimo dokumentais scenarijaus:
Padalinių identifikavimui naudojami GLN kodai.
Klientas arba naudoja registruotus GLN kodus, arba susikuria juos pats.
GLN kodai turi būti unikalūs visos Rivile infrastruktūros mastu. Pavyzdžiui, tai gali būti įmonės kodas+padalinio kodas arba web adresas+padalinio kodas.
Servisas -> Kortelės -> Padaliniai
Klientas (pirkėjas) savo padalinių GLN kodus perduoda tiekėjui - 4. , 5. lentelės punktai.
Tiekėjas juos suveda pirkėjo kortelėje prie pirkėjo pristatymo taškų (alternatyvių adresų).
Servisas -> Kortelės -> Klientai
Pirkėjo alternatyvių adresų (pristatymo taškų) sąraše aprašomas jo web adresas ir GLN kodas. Detaliau aprašyta: Kliento kortelės užpildymas.
Kiekvienam pristatymo taškui sukuriamas atskiras alternatyvus adresas (web adresas gali būti tas pats).
Analogiškai (tik atvirkščiai) tiekėjas gali apsirašyti GLN kodus savo padaliniuose, ir perduoti juos pirkėjui - 6. lentelės punktas.
Jeigu prekės užsakomos (perkamos) ne į padalinį pagal nutylėjimą, bet į tam tikrą kitą padalinį, kuris gali priklausyti ir nuo tiekėjo, tai pirkėjas tą padalinio kodą įrašo tiekėjo alternatyvaus adreso aprašyme fakso lauke - 3. lentelės punktas.
Kad būtų parenkamas fakso lauke įvestas padalinys, reikia pakoreguoti funkciją prieš importą.
Servisas -> Administravimas -> Parametrai
Nuskaitomas parametrų sąrašas. Surandamas ir pakoreguojamas sisteminis parametras "Funkcija prieš importą"- SS_IMP_PROGR.
x_edi_web_imp(.F.,.T.,"N33_FAX",@imp_web_adr)
Jeigu fakso laukas naudojamas pagal kitą paskirtį, tada padalinio kodo nurodymui reikia pasirinkti kitą laisvą lauką, ir atitinkamai pakoreguoti importo programos parametrus.
Jeigu padalinys nurodytas lauke "Faksas" ir teisingai aprašyta funkcija prieš importą, jis turi aukštesnį prioritetą ir visada bus parenkamas, nepriklausomai ar yra kas nors nurodyta GLN kodo lauke.
Dokumentų apsikeitimas pagrįstas tuo, kad iš anksto suderinami prekių (paslaugų) kortelių kodai, barkodai ir mato vienetai. Tai atliekama tiekėjo arba pirkėjo pusėje (priklausomai nuo klientų).
Eksportui paduodamas prekės kodas, barkodas, mato vienetas ir kiekis.
Jeigu visada apsikeitimui bus naudojamas kitoks barkodas nei aprašytas prekių kortelėje, tai jis įvedamas alternatyvių barkodų sąraše ir uždedamas požymis "v" - "Leisti eksportuoti".
Jei barkodai, kodai arba mato vienetai skiriasi priklausomai nuo kliento, tada jie aprašomi skyriklyje "Klientų prekės“ :
Servisas -> Kortelės -> Prekės ->Klientų prekės
Šiame sąraše galima nurodyti kiekvieno pirkėjo skirtingą naudojamą barkodą, prekės kodą ir matavimo vienetą, taip pat, jei reikia, ir mato vieneto perskaičiavimo koeficientą (importuojant dauginama, eksportuojant dalinama).
Jeigu kliento prekėse nurodytos visos trys reikšmės - kliento prekės barkodas, prekės kodas ir mato vienetas - tai būtent jos ir išeksportuojamos.
Jeigu kliento prekėse kažkuri iš tų reikšmių nenurodyta, tai ji paimama iš prekės kortelės.
Jeigu visai nereikia eksportuoti barkodo, tai kliento prekės barkodo lauke įrašomas '-' (minusas).
Importuojant prekė pirmiausia ieškoma kliento prekėse, jei nerandama, tada pagal prekės barkodą, o jei jo nėra arba nerandama - pagal prekės kodą ir mato vienetą.