Pardavimas

Servisas->Pardavimai

Pardavimo modulis skirtas :

  • pardavimo sąskaitų suvedimui, generavimui ir siuntimui pirkėjams,
  • pardavimo grąžinimo operacijų suvedimui,
  • parduodamų prekių rezervų, užsakymų (pasiūlymų) formavimui ir siuntimui pirkėjams,
  • i.SAF dokumentų registro informacijos formavimui,
  • transporto važtaraščių formavimui,
  • prekių/paslaugų/kodų pardavimo analizei,
  • atliktų paslaugų registravimui, sąskaitų-faktūrų generavimui.

Servisas->Pardavimai->Pardavimo operacijos

Pardavimo dokumento vedimo pagrindiniai žingsniai:

  1. Kuriamas naujas dokumentas. Suvedama bendra informacija (dokumento numeris, data, klientas).
  2. Jei reikia, tikslinama informacija apie mokėjimo terminus.
  3. Įvedamas dokumento turinys (detali informacija).
  4. Dokumentas patvirtinamas (atliekamas informacijos perkėlimas).

Pagal dokumento detalią informacija, pardavimai skirstomi į tris tipus:

  • prekių pardavimas
  • paslaugų pardavimas
  • kodų pardavimas

Sudėtingesniais atvejais tame pačiame dokumente gali būti panaudojami visi trys tipai.