Kaip įvesti iš karto apmokėtą pardavimo dokumentą ?
Standartiškai, suvedus ir perkėlus pardavimo dokumentus, susiformuoja kliento skola įmonei. Dokumentų apmokėjimai įvedami įplaukų operacijose.
Jeigu dokumentas arba jo dalis apmokama iškart, tai galima pažymėti pačioje pardavimo operacijoje - tada įplaukos iš kliento nebebus vedamos.
Apmokėjimo informacija suvedama paspaudus skirtuką "Apmokėjimas"
Atsidariusiame pasirinkimo lange pasirenkama:
Pasirinkus "Apmokėti", įvedamas dokumentas ir sąskaitų plano sąskaita.
Lauke "Data" nurodoma įvedama mokėjimo data. Neįvedus, mokėjimo data prilyginama operacijos datai.
Pasirinkus "Apmokėti mišriai", įvedamas dokumentas ir suvedamos mokėjimo detalios eilutės:
Suvedus, viskas išsaugoma ir perkeliama.
Sistema neleidžia perkelti operacijos, jeigu apmokėta daugiau nei skolos suma.
Standartiškai, sistema netikrina, ar dokumentas apmokėtas pilnai. Perkėlimo metu skola susiformuoja tik neapmokėtai dokumento daliai.
Jeigu reikalinga kontrolė, kad nebūtų perkeliami dalinai apmokėti dokumentai, tam naudojamas parametras "Apmokėjimas pirkimuose/pardavimuose" (SS_APMOK_PR).
Priskyrus šiam parametrui reikšmę "Taip" , nebus galima perkelti mišriai apmokėtų pardavimo dokumentų, jeigu skolos suma didesnė nei apmokėjimo suma.
Visa tai, kas čia aprašyta pardavimo operacijoms, tinka ir pirkimo operacijoms.
Jeigu pardavimo dokumentas apmokamas grynais ir reikalingas pinigų priėmimo kvitas, atspausdinama ataskaita "Pinigų priėmimo kvitas" (SYSTEM001278).
Nuo 2025.05.01 LR įvedamas 5 ct. apvalinimas atsiskaitant grynaisiais pinigais. Kaip atsispausdinti pinigų priėmimo kvitus centų apvalinimo režime aprašyta Pinigų priėmimo kvitai centų apvalinimo režime.