Kaip taisyti klaidas perkeltuose pirkimo dokumentuose ?
Kaip taisyti klaidas perkeltuose pirkimo dokumentuose ?
Jeigu dokumentas jau perkeltas ir pastebima klaida, dokumentui pakoreguoti siūlomi šie būdai :
- Kol dar prekė neparduota ir niekur neperkelta, galima tiesiog pakoreguoti konkrečią detalią eilutę. Koreguoti konkrečią eilutę taip pat galima, jei buvo pirktos paslaugos arba pirkimo kodai.
- Jei prekė iš to dokumento buvo parduota, perkelta į kita padalinį ar nurašyta, tai reikia pakoreguoti visas operacijas, kuriose ji dalyvavo. Koreguojamos operacijų detalios eilutės, kur yra ta prekė: jos atidaromos ir vėl išsaugomos, kad pasidarytų koreguotomis. Pakeitus visas eilutes koreguotomis, bus galima ištaisyti pirkimo dokumentą. Ištaisius klaidą, visas koreguotas operacijas būtina perkelti.
- Jeigu perkeltų dokumentų koreguoti negalima, tai vedamas koreguojantis įrašas.
Pirkimo grąžinimo negalima naudoti kaip pirkimo klaidų taisymą (stornavimą).
Koreguoti perkeltus įrašus galima tik tada kai tai leidžia sistemos parametras "Perkeltų dokumentų koregavimas".